söndag 18 april 2010

Här sitter nu Osiris i ensamt majestät. Fin är han, eller hur????







Här kommer så en gammal bekant jag nog började med för sisådär 4 år sedan efter att ha härmat Deisydamerna med att plocka i deras hyllor.




Nu ska den bli färdig men jag är inte säker på om den ska ha ämar eller ej. Vad tycker ni??? Den kan bli fin som väst under ex en jeansjacka. Å så blir den ju färdig snabbare....








Här är nu Karmakoftan klar o jag tror den blir alldeles perfekt att göra för en nybörjare som vill våga ta sig över branten till liiite svårare saker. Snart ska den hänga i en affär nära dig.





Idag har jag bakat på det absolut lättaste sätt jag varit med om.
Töm ut paketets torra innehåll i en bunke o häll på 2 dl vatten. Rör runt med ex en ballongvisp o Tadda-du får en morotskaka eller som här- dito muffins. Perfekt att ha om det kommer oväntade gäster. Eller om bara son o mamma blir kaksugna o både ägg o kanel fattas (plus lite dålig ork)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar