lördag 1 januari 2011

ÅR 2011 hoppas jag mycket på:

Jag skall slutföra
- mannens tröja med egenfärgat garn
- dotterns mössa i Bohusstickning
- svärmors sjal, nyss påbörjad i dec i mullbärssilke
- egen sjal i silke från Japan
- virkad gardin nr 2 till svärmors kök


Göra beställningsjobb:
- dödskallemössa till makens jobbarkompis i lila o svart

I övrigt skall min obecitasoperation (fetma) inledas senast i februari med en första träff. Efter detta lär det inte ta lång tid innan diet inför operation inleds o därefter själva operationen oxå.
Detta skall göra att jag utöver viktminskning får lättare att röra mig utan smärta vilket är det som är den största anledningen till operationen.
Detta är det enda som jag ser framför mig just nu. Och naturligtvis Grötö!!!!!!

-

1 kommentar:

  1. Då hoppas jag attt du får ett bra år! Vi ses på Grötö!
    Kram

    SvaraRadera