torsdag 17 mars 2011

Yes. Jag är på gång igen!!!!

Bara min envisa förkylning ger upp med halsont så...
Fick brev från Sahlgrenska om att tiden man numera måste vara utan min specialmedicin har ändrats från ett år till tre månader. O jag är uppsatt på en ska vilande kötid som innebär att om allt fungerar blir jag operererad innan sommaruppehållet börjar. Det finns hopp om en mycket glad o lättare framtid. Javisst har jag sett programmet om alla fel som kan hända efter en viktoperation men jag anser mig inte ha förutsättningarnas för någon av det dom pratade om. Det enda jag frossar i är väl handarbete i dag. Fniss.

Snaaart kommert bilder på min fina virkade älsklingskofta, svärmors båda gardiner o kanske ngt mer jag har glömt...

Å livet leker igen på ett nytt sätt. Bara halsen blir bättre så jag kan prata ordentligt igen :-)

2 kommentarer: