onsdag 16 november 2011

Länge sen sist

Konstigt. Sen jag börjat med Facebook har jag blivit jättedålig på att blogga o det skäms jag för. Alla har ju faktiskt inte fb.
Dock. Jag har gått ner totalt 20 kilo o minskat i BMI från 43-35! Jättebra. Det som fortfarande är jobbigt är att inte ta till mig o äta så mycket så jag inte mår dåligt.. Ttom en sån där korv med jul röt man kan köpa på Hemköp till en snabb o varm lunch. Just en sån kunde jag äta upp hel förut. Ja jag tog ju bort plasten förståss- idag är en knapp tredjedel med mjölk för mycket!
Stickningen är inte speciellt rolig men får skylla mig själv som stickar som om jag kör på en motorväg. Lägga i fartkontrollen. Tråkigt innan nästa steg.
Men nu stickningen igen. Den e rätt bra att ta till i alla fel.
Ps Jag av alla duktiga stickerskor ska få pröva att sticka ett "hem spunnet" garn innan det är med på kurs. Säger inte vems än men spännande! Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar