lördag 24 november 2012

Mitt i natten

Nu har jag jobbat veckans två sista dagar o arbetsveckan avslutades med en sip&knitträff på Condeco vilket alltid är trevlig. Att det nu finns flera tillfällen varje vecka att träffas för oss entusiaster är jätteroligt. Vissa av dessa träffar finns via Facebook och vissa via det gamla hederliga mun till munsättet. Alltid något som passar med andra ord.
Med till kvällens begivenhet hade jag Spektra som jag kommit ytterligare en bit på. Som om det inte räcker fick jag tips om fler sjal-KAL-stickningar av samme designer Stephen West som verkar vara en fena på att designa roliga o lite lagom stora utmaningar som kan passa var och en. Genast hemma klickade jag hem mönstret till Geysir Strech via Ravelry. Himl rolig verkar den ju vara....
I morgon ska jag fixa mina naglar som nu fått lite för mycket utväxt igen. Får se vilken färg det blir denna gång. Ser du lite blå färg? Tömde på nytt bläck i stämpeln på jobbet idag. Och inte bara på stämpeln visade det sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar