söndag 21 april 2013

Nutid o framtid

Nu har jag så lite kvar av sista ärmen på makens Cretatröja från och av Rowans linen. Varför är alltid känslan av att det sista på stickningen tar sååå lång tid.

Jag ska (äntligen) få en ny knäled efter att i flera år haft ont vilket vissa experter har skyllt på allt från "Biosittarsjuka" (IFK-kliniken), reumatism (har ju det i andra leder) till slutligen gammal hederlig artros. Har lite skräckblandad förtjusning över detta med tanke på att det blir en lång sjukskrivning (med 80% av lönen under 2-3 månader) och ingen cirkelträning på Curves där jag nu äntligen kommit igång med träningen.
Men vinsten räknas i mindre eller ingen smärta i knät o massor av sticktid!!!!!:-)
Har jag riktig tur händer detta redan i Maj.

Tur att jag har ett STORT garnlager!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar