torsdag 17 oktober 2013

Torsdag

Idag har jag jobbat för första gången sen jag gick hem måndagen den 27 maj. Då hade jag framför mig
-en stor tillförsikt av mindre knäont tv operation,
-lite plötsligt bestämmande av
lägenhetsbyte med senare kontrakt som skrevs på,
-vansinnigt med smärta,
-en underbart varm sommar som riktigt blommade ut samma dag sonen åkte på sitt andra seglarläger
samt den flytt som fortfarande inte är helt genomförd. Då är det rätt gott att börja jobba igen o komma hemifrån en stund på dagen.
Jag börjar ju lite försiktigt vilket är bra för knät som skött sig rätt bra. I morgon dag jobb, rehab samt kanske lite Sip o Knit. Har virkat ett par muddar i Noros sockgarn lagom till höstkylan.
I går bakade jag bullar med så mycket pärlsocker o smör aom rann ut på plåten o osade så brandvarnaren gick igång; -)
Men goa är dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar