fredag 12 juni 2015

Imorgon

I morgon ska jag med familjen till Frihamnen och kolla på kappsegling med rejält snabbseglande katamaraner. Tanken var att jag skulle träffa stickväninnor på bästa Lohrs Picketshop men efterson helgen verkar bli somrig får jag hit. Kanske stickningen följer med. 
Semester har jag dessutom nu i två veckor. Den är jag värd efter ett halvår med nytt jobb o nya arbetsuppgifter.

 THE BATTLE OF GÖTEBORG

Katt plus make lika kattgod


Lördag em. Inget av ovan blev av för mig. Det satte min djä-a kropp stopp för. Jag avskyr att gnälla, ha en kropp som till viss del bestämmer mitt liv, inte kan planera. Samtidigt har jag börjat se ett ljus i framtiden genom att försöka vända tråkigheter till det positiva. Bla gav en föreläsning en kväll mig en del verktyg till detta. Som nedan kopierade från Facebook. 

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar