måndag 19 juni 2017

Sommar sommar sommar.....

Har en veckas semester nu i midsommartid. De första två dagarna själv o sen med den ene mannen i mitt liv (den äldre). Den yngre bevistar Bovik/Björkö som ledare på seglarläger igen i tre veckor. Hans 8:e sommar där som lägerdeltagare. Åren går. Sen har han en vecka ledigt innan jobb fyra veckor, och då har vi andra semester.

Vi har, eller rättare sagt de andra håller på att byta rum för garn/dator o son. 
Att jag fått ryggskott/ischias gör att jag dessvärre bara får se på ommöbleringen. Mitt garn finns i tre stora sopsäckar för tillfället som är oroväckande tunga....
Nåja. Jag kan alltid sticka lite fler sockar som jag äntligen blivit kompis med att använda.
Det man/jag lätt glömmer är att andra inte behöver ha semester samtidigt som jag o att gräs ska klippas o hantverkare vill komma in hos mig o ringer sååååå tidigt som halv 11 på morgonen. Jaja ytterligare ett ickeproblem.:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar