onsdag 25 januari 2012

Lite nytt igen

Bohusmössan                                     
är färdig o var jätterolig o lätt att göra


Detta är en rolig mudd att göra med sk falska flätor. fick genast två beställningar till på likadana när denna o maken lämnades till den första beställaren. tyvärr blir även e andra i svart.
nu stickar jag dock vidare på makens fina kofta som är ett av mina UFO jag vill få färdiga för användning.
har varit hemma sen i månags för nån konstig influensa light. ont i kroppen som 17, halsont o småfeber. kan ju ha med det reumatiska att göra oxå.

Just det: bilen är vår nu sen i onsdags förra veckan. Fattar det fortfarande inte...

sjukhuset är i övrigt jättenöjd med både mig o mina värden.
Fast igår böjde jag mig ner för att ta upp en grej o fick ett litet ryggskott. Men jag har nu skaffat en träningsboll typ pilates hantlar o ett gummiband via en sjukgymnast så här ska tränas muskler i hemmiljö. Fast sjukgymnasten sa jag skulle utföra det när jag tittar på tv. MMen så stickar jag ju, sa jag. Jaja du lär dig snart rörelserna så du kan sticka under tiden sa han, hjölpsamt. Mer sånt!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du gör Man blir alltid lika glad av att läsa din blogg

    SvaraRadera
  2. Bohusmössan är såå läcker! Har ännu inte blivit klok på varför jag är så svag för just Bohusdesigner....

    SvaraRadera