fredag 20 april 2012

Hej igen

Blogger har ändrat system vad gäller att att skriva inlägg. Eller rättare sagt:skriva går bra men jag får inte upp bilder just nu. Jag har dock stickat två stycken Hitchhiker och mönster på denna kan hittas på Ravelry för en liten summa. Det kommer definivt att bli fler. I morgon ska en jobbarkompis hjälpa mig att försöka sy in mina underbara linneklänningar jag köpte förra våren men som nu kan användas som tält. Bilder kommer som sagt så fort jag kan. Vikten är densamma sen ett bra tag dvs 33 kilo minus men jag har minskat i omfång även om inte vågen visar det men så är det ju. Förra fredagen kom jag äntligen iväg till NK för att använda ett presentkort för att få hjälp med att pröva ut ny BH-storlek. Har gått från 100E till 85 F och en G. Fick en chock på kupstorlek där jag trodde att även denna minskade men denna ökar när omkretsen minskar. Gick i alla fall därifrån mycket nöjd och glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar