söndag 6 maj 2012

Nedan lite bilder från gårdagens utflykt till Tant Koftas Öppna Koffert. Det översta orange-cerice-rosa-jag-vet-inte-allt-färgat garn ska bli en kofta av samma dams mönster. Speciellt tänkt på mig under färgningen. När vi träffades på SIV pratade vi om att hon skulle färga till mig och sen glömde jag helt bort det! Hur kan man glömma något sånt? Fast jag blev ju sjuk och sen har lite annat oxå kommit i mellan.
Igår hade jag oxå turen att träffa¨på A och A med bekanta. Den ena lärde mig dessutom hur jag nu ska kunna ta med Wi-Fi via min mobil till dator eller padda- Och nej! Har inte fattat=behövt lära mig det innan men nu så.
Dessutom: Stickkafe på Öas pub och kafe ute i Harestad idag från 11.00


Koftans garn heter Angorett o är Merino, angora och polyamid
Det blå som är ett sjalkit består av två nystan Royal baby alpacka och ett Merinosilke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar