torsdag 31 maj 2012

Godkväll

Undrar ibland om jag ska fortsätta blogga alls. Mer än mer dålig på att göra inlägg som inte bara är text. Får inte till det med att lägga in bilder från Ipaddan cilken är den "dator" jag numera använder mest. Efter jobbet idag var L och jag och klämde på garn på "Garnfabriken" som ligger vid Järntorget i Göteborg. Efter mtcket fniss fick vi med oss några nrstan ut. I mitt fall Allinogarn jag ska använda till en tröja spom var uppstickad i affären. Ska ta bilder på dom i helgen o lägga in här. Nu har jG gått ner 34.5 kilo sen 20 juni-2011 tv den fantastiska Gastric bypass operation jag då gjorde. Jag ar ca 15 kilo tilljag själv villgå ner men enl tankarna kring operationen är det normalt med ca 75 %nedgång. Jag har alltså minskat från 123 kg till idag 88.5. Rätt nöjd är jag.

1 kommentar:

  1. Jättegrattis till viktminskningen! Strongt gjort!
    Fortsätt blogga! =)
    /Anna

    SvaraRadera