söndag 2 december 2012

Igår

Då hade jag glädjen att få umgås några andra likasinnade garnfantaster. Gott att gnaga på, att dricka av och känna på fick vi då. Vi hade alla taget med en julklapp till varandra som vi sen fick ta "blint" av. Jag blev jätteglad över det jag fick eftersom det tom var mina färger samt ett mönster på roliga vantar. Tidigare hade jag varit på Deisys i jakt på de nya Knitpro Karbonz men de 2 or jag vill ha var slut. Nåja. Lottlös blev jag ej utan köpte 2.5 strumpsticka som visade det sig, behövdes till mitt nya projekt, en mössa i angora och Chachemire 100 %. Gosigt! Bild ser du i förra inlägget. Av helgens två olika stickbegivenheter kom jag i väg på en. Stannar dock hemma från
Redbergsskolan även denna gång ;(.

Glad advent önskar jag dig.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar