måndag 31 december 2012

Lite summering av 2012

Jan. Köp av en alldeles ny bil. Det är stort det för oss.
I denna månad har jag gått ner hela 33 kg! Färdig med Bohusmössa.
Feb. Kom äntligen igång med makens kofta med egenfärgade garnet. Som blev min. :)
Fick äntligen min tatuering som min alldeles egna present till min stora viktnedgång. Iden som suttit i mitt huvud sen säkert 25 år blev äntligen en verklighet. Nu gäller det att få lite spänst i muskeln den sitter på så inte den får världens mest uttänjda mage..
Mars????
April. Grötö förståss o Tant Koftakurs som fick mig att starta en prototyp. Som blev klar i Oktober.
En massa nya kläder från topp till tå inköpta med ny mindre storlek.
Maj. Äntligen är det tillräclkigt varmt för balkonghäng o besök hos Tant Kofta!
Juni. Blogg torka fram till Oktober när jag hittat ny teknik för mitt bloggande. Under tiden var det en mestadels tråkig vädersommar men den fylldes av 5 veckors seglarläger för sonen, Stockholmsvistelse(där fanns solen), besök till Eva i Varberg o en hel del till.
Sen kom September med galloperation men samtidigt lärde jag mig blogga igen o hittade ÄNTLIGEN ett bra sätt för mig att träna gm en annan bloggare o duktig stickerska. Tack Mia!
Resten av månaderna har gått i bakandets, stickandets o träningens namn. Plus jobb o trevliga träffar.
Har varit med om både borta- och-hemmastickträffar

Nu har jag gått ner 42 cm o minskat totalt 33 cm över kroppen.
Tack alla ni som stöttar mig och som finns därute både URL och IRL!!

GOTT NYTT 2013!!!!!!!

Nedan ser du en del av det jag just nu håller på med samtidigt plus en ny kofta o makens Rowanströja.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar