lördag 12 september 2015

Hm

I går fick jag träffa ortopen redan pga ett återbud och väl är väl det för jag ska få en protes även på höger knät. Och jag är väldigt nöjd. Det som jag också nöjd över är att röntgenbilden (be)visar varför jag har så ont.: allt brosk är borta och det är ben som skaver mot ben!!! 
Men förhoppningsvis ordnar detta till sig snart så jag NÄSTA sommar kan åka till Vinga och Pilane med maken och promenera. Trots all otrolig smärta och elände förra gången ser jag fram mot kniven😷

Nu har jag kommit en bra bit på väg med min Dexter och är jättenöjd. 
I går kväll var näst sista helgkvällen på mycket länge jag satt själv utan maken och sonen är på Björkö. Maken  ska börja på nytt jobb 1 Oktober med enbart dag/vardag vilket ändrar flera av våra gemensamma rutiner. 
Ta vara på varandra. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar