måndag 28 september 2015

Helgen som var

Goggla in på o titta på http://www.5degrees.se (liite svårt att få till länken, förlåt)
I fredags var maken o jag på en fantastisk föreställning på Storan med Twisted Feet. Se den!!!!!! Nästa år när de turnerar runt Sverige!
På lördagen var vi i Borås på Symässan och äntligen fick jag köpt kudden eller rättare sagt material till en fin kudde jag har stirrat på varje år. Eller kanske inte just denna utan allihop o velat köpa en. Det är bra när maken är med för jag hade funderat på nåt småttigt men det tyckte inte han. Stort ska de vara om man ändå ska ha en. Bra karl.
Så nu är det väl bara att börja. Eller....
Sen köpte jag en sockblank med mönster av Eddy och nystan o mönster av Tant Kofta till vantar




Nedan syns den vackra ärmen till min vackra Dexter:-)

 Kolla in det vackra taket på Stora Teatern.
.
I går bakade maken hela dagen. Bland annat goa bullar som vanligt.


Tyvärr fick jag idag reda på att man på Ortopeden inte ens hunnit i kapp med journalskrivandet så mitt så lovande möte den 11-e finns inte ens journalfört o alla operationstider är fulla. Suck. Fick en teletid den 15-e menvad hjälper det. Damen i telefonen sa att det nog blir remiss till Mölndal som redan ligger efter..... Nu är det lite tungt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar