lördag 3 oktober 2015

Helg igen

Den här vackra förentillhör skutan Westwind af  Götheborg som tillsammans med ett 20-tal andra racar från Rönnäng till Göteborg. Om vindens makter är med dom seglar dom in under Älvsborgsbron vid 17-tiden. Så är tanken men det blåser
 bara ca 
2m/s.... 

Själva åkte vi till IKEA för att hitta en ny säng till mig då mina leder kräver lite mjukare säng än den jag har. Får försöka sälja den jag har som ff är fräsh o inte nerlegad. 
Från IKEA följde även denna fina förvaringsmöbel med som ska stå vid sängänden. Sen köpte jag även en fin träkorg till mitt garn. Men det är en annan historia...Denna fina socka är gjord uppifrån o ner med istickshäl. Sitter som en smäck. Under tiden jag väntar på sängleverans 18-22 börjar jag på nästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar