lördag 31 oktober 2015

Helg utan Kviberg/symässa

Igår gick jag till jobbet igen o kände mig rätt mycket piggare. Att jag hade lite haksont igen skyllde jG på öppna fönstret i sovrummet på natten. Dock gick det inte över men jag fortsatte i mitt kontorsrum ändå. Till slut gick jag hem vid 4 o kände mig jättefålig igen o nojig för att inte snuvan ska gå över på de 10 dagar som nu återstår innan operationen. Idag känns det bättre om än inte bra så om det är lika imorgon går jag till vår vårdakut. Bara för att utesluta ngt "farligt". Så idag blir det lugna lekar som fortsatt sockstickning. Verkar som jag kommit in i ett stim. Är inte helt 100 på att jag gillar att använda dom men det finns ju andra att skänka dom till. 
I övrigt är det lite tråkigt att inte göra utflykten till Kviberg men jag är lite rädd för folkmassor med virus nu vilket jag aldrig är annars. När folk påjobbet spritar händerna hela tiden i stället för att tvätta dom med tvål o vatten skakar jag på huvudet då vi jobbar med papper o inte människor.Men var o en gör som hen vill. Enda gången jag spritat händerna på jobbet var som receptionist under en stor i fluensaepidemi. 

Förutom sockor stickar jag nåt varv då o då på Marita Rolins fina mössa. Några UFOs har jag faktiskt oxå: här fattas en ärm Dexter
Och här fattas det två. Konstigt o inte riktigt likt mig men jag lär ha nån stund över då o då under de närmaste 3-4 månaderna. 
Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar