lördag 7 november 2015

Tre dagar kvar

Ja jag vet att jag tjatar o har väl lite nerverna utanpå.
Nu ska jag skvallra. Med på informationen vi alla fick som ska operera knän fanns det med en dam från Askim som frågade oss andra om vi verkligen tvättar håret med "den hemska" tvålen Descutan. Själv gjorde hon aldrig det då håret ju blir så hemskt om man inte tar i produkter.  Jag gixk i taket o sa att hon aldrig  gjort förut är det bäst hon gör det nu så slipper jag ha hennes bakterier runt mig. Pimpinette för hon vara efteråt. Sen sa hon att hon bara har badkar 'därnere' o ingen dusch. Vi var flera som sa att vi bara har badkar o att man får gilla läget o ta tid på sig. Åååååh vad arg jag kan bli på sånt här. Nåja
Allt löser sig o jag är först på tisdag.
I onsdags hos Garnfabriken på trevligt stickkafe. Lite fick jag med hem för min långa konvelasence.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar