söndag 15 november 2015

Söndag

Nu har jag "landat" hemma ordentligt o har både upplevt en lugn natt där min man "bara" behövde byta isförpackning en gång. Att isa knät minskar en hel del på den rätt stora svullnad som finns inuti knät pga själva operationen plus den svullnad som blir vid varje träningsomgång var fjärde vaken timma. Den andra natten hade katterna tydligen vant sig vid mig igen o slogs (på riktigt)om vem som skulle ligga på filten jag har över benen i sängen. Till slut fick jag ta hjälp av mannen att lyfta bort dom. De riktigt höll sig kvar i var sitt ben!!!! Sen hittade både dom o jag en acceptabel sovställning.

Även om jag har väldigt väldigt ont emellan åt vilket olika piller hjälper ok så är det lättare efter denna operation än den första. Tur man bara har två knän:-). Jag har börjat sticka lite på mina strumpor oxå men det går långsamt men tid har jag ju.

Konstnärligt blåmärke

Sockstickningen
Sodastreamflaska+handduk + silvertejp =
Träningsrulle!!!
Hela mitt nya vackra ben!

Nattmarodörerna på filten som följer mig dygnet runt tv att isen inte bara kyler knät utan hela mig.
Liiite söndagsgodis unnar jag mig oxå idag:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar