onsdag 27 juli 2016

Jag har haft svårt med att blogga från mobilen ett tag o då missat lägga upp fina kort. Här kommer en kavalkad med semesterbilder;
På maken som testat dykning. Det gör han inte om;-)
Kofta som är underbar o färdig i bomull
När vi badade på Hjälvik kom det en Glassbåt. Perfekt!
En dag var vi ute i skogen. Tyvärr kan jag inte än gå så bra i skog o mark pga stor stelhet/värk som blir värre om jag inte går på plan mark.
Att fortfarande ha stora besvär trots att senaste knäoperationen är 8 månader bort är jättejobbigt men jag har väl för bråttom som vanligt.....
I övrigt har jag bakat sk kalljästa tekakor (vill du ha receptet?),
Köpt fint garn på Garnaffären utanför Uddevalla

Köpt fint garn av en annan garn (miss)brukare


                    Börjat på en tröja i lin som är rätt rörig med att hålla reda på antal varv/färg o antal maskutökningar. Får se om jag orkar..

I morgon är det dags för tvådagars jobb o sen ledighet måndag tom onsdag igen.
Just nu håller maken på o möblerar om i ett rum. Dvs flyttar mitt stora garnskåp 160×45×200 till en annan vägg då detta
dataskrivbord ska på plats. Då är han sysselsatt ett tag😀
Uupps. Skåpet redan flyttat






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar