onsdag 27 maj 2009

nya inköp

Idag har jag varit i inte mindre än två garnaffärer. Deisy design o Karmagarn o lika bra bemötande på båda ställena som vanligt o det gäller ju att fördela sina gracer -och- pengar. Jag köpte vit symphoni till mig själv samt röd till chefens blivande tröja med lös polo. Dessutom vita nystan med kid mohair o knitpro toppar nr 7. På Karma var det säsongens sista stickkafe o vi önskade varandra glad sommar. Burr.

Igår började jag att spinna igen för första gången sedan den 2 maj o detta gick så bra så jag höll på att missa föräldramötet på sonens skola. Dessutom har jag börjat på en sjal i 100% silke från solsilke men den kommer att ta tid för den börjar med 524 maskor på sticka 3. Jag behöver ínte nämna mer eller hur. Nån sommar blir det färdig till men vilken är inte bestämd.

Nu är det dags att måla naglarna.

3 kommentarer:

  1. Det skall bli spännande att se sjalen när du kommit en bit!

    SvaraRadera
  2. Äsch jag bjuder på portot! Maila mig din adress bara, fishbonette@gmail.com, så kommer det snart...

    Roligt!

    SvaraRadera