lördag 26 september 2009

symässa

Oj oj oj vad intryck i både färg o form samt roliga människomöten. Sittandes i soffan med fötterna bekvämt upplagda njuter jag av mina nya inköp; Garn från Färgkraft o Wåhlsted samt ett ställe jag inte vet vilket men där jag köpte Jakgarn o ett kidsilk som liknar Rowans i allt utom priset ;- ). Bilder kommer förståss. Dessutom var jag på nålbindningsverksamhet o fick till slut den berömda Aha-upplevelsen. När T:s bil vände hemmåt igen var åtminstone jag trött. Kul dag.

Min fribiljett blev flitigt utnyttjad.
Glad hälsning till alla jag mötte samt antagligen också missade medan ögonen var i bordshöjd hela tiden o inte höjdes mer än för kaffeintag möjligen.


Ps. Jag köpte oxå en bok om Amigurumi. Sen hamnade jag precis på hennes blogg! Mystiskt

3 kommentarer:

  1. Så härligt!!!! Lite avis är jag, men till helgen ska jag på stickfestival i Danmark.

    SvaraRadera
  2. Kul att ses, även jag pustar och klappar mina inköp!

    SvaraRadera
  3. Har varit på mässan idag. Härligt.

    Du har en utmaning/utmärkelse att hämta på min blog.

    SvaraRadera