måndag 28 september 2009

utmärkelse!


Jag har fått denna min första från Willow fairly o isses vad svårt.Jag ska försöka beskriva mig själv i 10 punkter:
1- Glad o pratsam medelålders stickerska (oj igentligen redan 4)
2- Har tröttnat på matlagning men är jäkligt bra på det när det händer.
3- Har en plan att lära mig italienska för det passar mitt temperament.
4- ÄLSKAR presenter o att få öppna paket.
5- Mån om att alla ska ha det bra i en gemenskap
6- Gillar att lära mig om för mig konstiga o nygamla tekniker som har med stickning o d att göra.
7-Är oerhört bekväm. Att med stickning eller bok sitta uppkrupen
i ett soffhörn är bekvämt. Förväxla ej med lat.
8- GARNSAMLARE
9- Är igentligen rätt blyg i stora sammanhang o rädd för att inte passa in. 10-Enl min man är jag "färgstark med stor integritet" .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar