söndag 28 februari 2010

En rolig helg om man gillar konsumtion :-)


Detta "fisknät" håller jag på med nu. Samma sjal som jag berättade om igår.Den blir ljuvlig
!





Denna lilla påse med innehåll köpte jag av Föreningen Sticka.org. för 198 kr. Det är ett bingemönster från Halland. Kanske lite dyrt men ok. De hade samma vantar uppsticka till försäljning för 1.000 kr vilket jag tycker är väldigt dyrt. Visst jag om ngn borde väl veta vilken tid o ork allt tar att sticka men ändå.
Jag fick fribiljett för två till symässan som varit i helgen på Kviberg o mannen ville gärna följa med.
I går var vi på Ö o B det riktiga alltså som är bla polisens utförsäljning av allt möjligt. Bla hittade vi två par jeans Levis 501 för det facila priset av 490 kr tillsammans! Dessutom hittade jag en sk seglarjacka som är precis den typ jag letat efter i några år för 225 kr. Jättebra kvalitet. Maken blev inte heller lottlös med en borrmaskin som laddas upp. En jätterolig inköpshelg. Sonen fick i dag dessutom träffa sin gamla klasskamrat som flyttat från området. Han var oxå nöjd.

1 kommentar:

  1. Det riktiga ÖB är så kul, där köper vi långkalsonger och yllesockar när vi hittar rätt storlek:)

    Blev ingen symässa för mig i år, jag var för trött, men det kommer ju fler.

    SvaraRadera