lördag 13 mars 2010

På gång

http://garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=118&d_id=36&lang=se Denna fina kofta har jag erbjudits att sticka upp för en affär nära dig. I storlek small o de färger som finns på bilden. Det blir kul för det är ett sticksätt jag inte använt förut direkt med avkortade varv.
Sjalen jag visade på sist är färdig o blev som ett moln. Tekniken är inte på min sida idag så bilder kommer när det så är. Snart är det dags för årets stora begivenhet i stickväg; SIV på Grötö. Alla pengar är betalda så nu kan det ske. Det enda som jag tycker är lite synd är att hela begivenheten blivit så stor på så liten yta. Risken är att man inte hinner prata så mycket med alla nya o gamla samtänkare. Men eftersom jag i sista sekund bara anmält mig till skuggstickning o i övrigt ska sitta på torget o sticka socialt så hinner jag nog träffa flera stycken.

Vi kanske syns där?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar