torsdag 24 juni 2010

Färdig

med sonens kåpa förutom lite finlir. Det där med foton kommer så småningom när kameran är tömd på ammatinnehåll som bla skolavslutning. Har idag jobbat med byxorna som oxå skall sys men jag vet faktiskt inte om det är konstig beskrivning eller fel på mig för jag får inte ihop det. Ska ta nya tag kanske i morgon. Utklippta är de bitarna i alla fall o jag har sytt mängder med byxor, kjolar o tom med min dotters dopklänning med en massa smocksöm o min brudutstyrsel så var f-n ligger felet?

Jag rensade nyss i mottagarlistorna på min e-bank. Av ngn underlig anledninghittade jag flera som konton som tillhör garnbutiker......Nej dom rensade jag inte bort.

Nu är det någon som borrar i våra betongväggar i huset. Denna tid kvällen före midsommar. Ingen nyinflyttad finns heller....Gnällig känner jag mig lite. Å så måste jag jobba på måndag igen fast maken har tre veckor semester... Fast det behöver han säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar