söndag 11 juli 2010

bilder





Överst till vänster har vi ett garn av det paket jag fick av Karma när jag handlat tio ggr där. Ska ev bli ett par muddar med flätor. Sen mönstret till prinsessvantarna som är så söta. Kanske ngt till stora dottern. Sedan ser ni heavens handgarnet men jag fick inte med färgen som är en fin blå färg som ska bli Annas axelvärmare till mamma att ha till höstdagarna på uteplatsen. o till sist på två bilder eftersom jag inte får bort det ena. Köpte 10 nystan bomullin till en kofta eeller linne eller......
Har idag kört ut vår son tills hans första långa läger någonsin o det känns jättekonstigt att inte ha sitt barn hemma på ett tag. Det är ett seglarläger på Bovik på Björkö. Jag är lite sorgsam, ett ord som sonen myntade för några år sedan. Sorgsam.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar