tisdag 27 juli 2010

krasslighet

Fy bubblan. Sen jag gick på semester förra onsdagen har jag varit just det-krasslig. Hostig, småfeber o lite huvudvärk. Det är inte precis det jag längtade efter. Sjukskrev mig tom i går.

Fast jag orkar sticka lite grann. Ska bara skölja upp den fina väst det blev efter att ha stickat i sockerrörsgarn. Söt som socker. Fast de övriga i familjen leker turister o har idag åkt göteborgshjulet o var nöjda. I helgen var de på medeltidstur i Kongahälla fästning o i morgon ska de till Ale vikingaby. Fast sonen sitter redan nu o äter på morgondagens matsäck som han själv varit med o gjort.
Nu ska jag ut på nätet o söka ett mössmönster för den ena av två IFK-mössor jag ska sticka på Eva Finnkampsstickning. Jag har säkert ett mönster nånstans men ids inte leta.
Godkväll.

1 kommentar:

  1. Stackare! Inte skall man vara sjuk på semestern...
    Krya på dig!

    Lycka till med att hitta ett mössmönster!
    Kanske Evas vändbara är något?

    SvaraRadera