fredag 2 juli 2010

inköp

Har varit på Karmagarn för att köpa till mer sockerrörsgarn för när jag köpte mina tre första härvor visste jag inte riktigt vad jag skulle göra. Nu går min koft fint frmåt o kan oxå bli färdig. Eftersom de när rejäl rea i affärern (reklam-jag vet men jag tjänar inget) så köpte jag två nystan Heavens Hand o ett mönster så jag kan göra en Annaaxelvärmare till min t är första mamma. Det är första gången med just det garnet. Sen köpte jag 10 nyatan bommulslin av drops som oxå är nytt för mig. (Linda jag kommer till dig er oxå). Funderar på m inte det garnet är bra till sonen o kan bli till en gosetröja. Hm. Bilder kommer en dag när jag orkar ta fram kameran.

2 kommentarer:

  1. Tips om auktioner stickeböcker på tradera nu:

    http://stickebloggen.blogspot.com/2010/07/ska-salja-nagra-stickebocker.html

    SvaraRadera
  2. Hej, och tack för tipset om balsam till linsjalen! Ska testa det! :-D
    /Blenda

    SvaraRadera