söndag 24 juni 2012

Även jag

Har nu beställt vacker och förhoppningsvis praktisk och skön rundsticka från Signature Needle Arts. 4 mm med 40" dvs ca 1 m lång kabel med just mitt smeknamn på. Somnästan bara maken använder. Har kommit på mig själv att numera bara använda rundstickor o strumpstickor. Axlarna gillar detta bättre. Ska användas till framför allt Tant Koftas vackra garn jag nu på semestern äntligen ska sätta igång med. Om leveransen kommer i tid förståss. Annars kan jag fotsätta träningssticka på koftan jag hade på Grötökursen. Bilder kommer. Ps. Jag är inte alls nöjd med det nya blogger. Ds Pps. Det blir en dyr lyxrundsticka: 475 spänn inkl 10$ frakt. Ds

1 kommentar:

  1. Något måste man ju unna sig. =) Jag har också helt gått över till rundstickor och strumpstickor. Mycket skönare att sticka med.
    /Anna

    SvaraRadera