tisdag 30 juli 2013

Iiiiiiiiih!

Jag har anmält mig till och betalat för nedanstående från affären I Knit i London. För oss i övriga Europa är priset 115£ plus ca ytterligare 3£ i frakt. Hiskeligt mycket pengar på en gång men samtidigt får jag ett garn/mönsterpaket varannan månad ända tills maj 2014! Man behöver ju inte göra sockar av det men tjockleken är som sockgarn. Himla käckt med PayPal också! Behöver inte ens hämta plånboken.


"Sock Club, July 2013 - May 2014 only £105!!

ONLY 5 PLACES LEFT!!! first installment goes out tomorrow

The new I Knit (not just) Sock club is now on sale. There'll be six parcels, sent bi-monthly, each containing 100g of luxury hand painted I Knit or Dye sock yarn and two patterns. One pattern will be for socks, the other will be not socks but something else. All patterns and yarns are exclusive to I Knit. We've had a great time dyeing and designing for the clubs in the last couple of years and we're thrilled to be doing it all over again. There is a limited number, though, so first come first served."

Eftersom jag inte kan länka så kan ni själva googla på I Knit som är en garnaffär jag besökte i februari. 

Idag var vi tillsammans med alla andra Göteborgare -det regnade ju nästan-på IKEA Bäckebol och planerade lite inför sonens kommande rum i vår nya lägenhet.

Sen kom jag äntligen iväg på stickkafe med "det gamla" gänget från Jups som träffas varannan tisdag hela året. När jag jobbar är det sällan någon ide eftersom jag knappt hinner sluta innan de går hem eftersom jag ju jobbar till halv sju dessa veckodagar. Men äntligen blev det av idag tack vare min privatchaufför.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar