fredag 29 november 2013

Snart advent

Snart har vi bott en månad i denna lägenheten och nu har jag gjort det första baket i en ugn som fungerar bra. Sitter nu i soffan o är nöjd med det mesta o det är ju jätteskönt. Har tre lediga dagar framför mig då jag under December tar ut åtta semesterdagar jag måste ta ut innan nyår. Annars får jag i o f sig ut lite extra pengar men jag vill vara ledig när jag verkligen kan vara det. Dessutom drar jag ut lite själv av min upptrappning av jobbet då jag from inte är sjukskriven längre.
Då har jag varit hemma mer eller mindre i sex månader. Nog om det.

Hur dagens bak blev ser du här. Får se om och vad som sker i morgon.
Nu fick jag sällskap i soffan oxå.
                                            
Sotis ligger på lagom avstånd tills husse kommer senare i kväll.

                                         
En ny stickbok från Rowan hoppade ner i väskan på vägen hem. Nära mitt jobb ligger nämligen Garnfabriken........

                                         
Nu blir det evigetsstickning. Blä



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar