tisdag 31 december 2013

Gott slut 2013

Vilket år detta blev och då tänker jag mest på efter den 28 Maj förståss med min knäoperation som tog (tar) väldigt lång tid på sig att bli riktigt bra. Ock så en flytt mitt i alltihop! Hur tänkte vi där??

Nåja. I efterhand så har det mesta blivit bra med en underbar ny lägenhet, en knä som fungerar helt ok utan direkta smärtor. Jag har kommit igång någorlunda med egen träning och har äntligen börjat jobba igen och genom detta kunna ta helg som många andra. 
Att sticka gör jag ju nästan varje dag men det känns lite som att jag tröttnat.... När jag ser min garnsamling känns den lite för stor (100nystan enl Ravelry) och jag funderar på att göra mig av med lite men då måste jag ta tag i på allvar med att kolla i alla garnpåsarna som ännu ej är uppackade efter "flytten som kom av sig".... 
Idag har vi bott här ordentligt i 2 månader o en dag. Resten är livet som ligger framför oss...
I morgon åker den här barraren ut!
GOTT NYTT ÅR!!!



3 kommentarer: