lördag 31 maj 2014

Gohelgkänsla:-)

Lång skön helg igen och jag är verkligen trött på att passa tidiga mornar för jobb nu. Olika tankar om just jobbet går igenom huvudet nu efter att jag plötsligt en dag fick reda på att närmaste kollegan sagts upp sig. Ingenting har förebådat detta o nu funderar jag själv över att jag kanske skulle försöka byta arbetsuppgifter.    Har en bra chef som har erbjudit samtal om detta.
Sonen är på Björkö o segelsurfar, i torsdags fick jag besök av mina äldsta vänner, igår var maken o jag haft en go dag på Klädesholmen o idag har vi promenerat runt fästning i Kungälv. I kungälvsbesöket ingick uppbunkring av kex på Bräckboden inför sommarens utflykter o utefika. Igår kväll satt vi ute på gården o åt plockmiddag i solen.
Nyss har jag roat mig med att repa upp lite felstickning på min Ravello. I övrigt har vi köpt en 10-kilos säck med torrfoder till katterna vilket  borde räcka 3 månader framöver.Längst ner mina nylackade naglar. Det är bara några veckor kvar för dessa ringar på dess nuvarande plats. Förändringar på gång.o då menar jag positiv........:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar