tisdag 20 maj 2014

Sjuklig

 Att bli däckad av någon magbacill var inget jag planerade. I söndags var jag o tränade o kände mig rätt duktig men på natten till måndag fick jag ont som av knivar som vred om i magen. Resten är historia men jag är tacksam över att vi har två toaletter.
Till råka på allt elände var det planeringsdag igår med alla i vår numera stora personalgrupp på ett tjusigt ställe i Hovås o detta hade jag verkligen velat vara med på men men. 


Vad det gäller min stickning så blir det inte mycket gjort mer än att jag börjat om på min "Josefine" av Marita Rohlin. Det är såååå tråkigt (förlåt fina Marita) att sticka enbart räta på stickor 6 så jag gör slätstickning istället o jag kaaaanske har avigsidan ut.

Just det ja! Jag ska göra en Ravello. Passande garn har jag gott om :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar