fredag 26 juni 2009

ett i taget

Så måste det vara annars blir jag inte färdig med
någonting. Ska göra färdigt min silkessjal före allt annat nu tror jag så jag kan ta tag i buttercuoen ordentligt sen. Vi ska ju till Björkö i veckan o då får jag tid på dagarna på ett annat sätt än när man jobbar.

Om inte vädret blir för fint. I vattnet är det redan 18 grader. Men jag ska för första gången ta med den bärbara o hoppas det funkar. Annars får det bli mobilblogg med mindre text eller nåt.

Jag o ev läsare får nöja sig med detta idag o inga bilder men jag lovar att det kommer snart. Köpte mig en jättefin sak av stickfrossa i nougat som det liksom stod mitt namn på.

Kom på att jag suttit för lång tid med datorn nu istället för att sticka men vem bryr sig igentligen. God kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar