söndag 7 juni 2009

Suck

I bland blir jag så trött på mitt garnliv. Jag har så mycket garn som jag vet vad jag ska göra med men samtidigt har jag ju faktiskt inte tiden ELLER lusten att göra det just nu för jag ska ju göra färdigt xxx först o den o den o den oxå. Nu har jag ställt mig själv inför köpstopp o det är inga problem i gentligen om jag nu inte hade varit ute o surfat o bl a hittat hit http://blog.chiligredelin.se/#home ett litet företag som bl a färgar otroliga saker.

Samtidigt kan jag ju faktiskt mycket själv av det jag hittar på nätet, spinna sticka, virka, färga m m så vad gnäller jag om. Dessutom har jag en förstående man som bara lyfter undan/förflyttar mina saker allteftersom men ändå. I övrigt har jag nästan inte stickat någonting hitintills denna helg utan tagit hand om mina blommor m m. Nu har jag dessutom fina semesterdagar framför mig som ni kunde läsa om tidigare.

Fast det var skönt att skriva av sig lite saker här. Nu ska jag kolla om sonen behöver mat o sen SKA jag sticka. Trevlig valdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar