lördag 14 juli 2012

Denna blogg kommer att stängas

Eftersom jag inte kommer underfund mex hur jag numera ska kunna blogga utan att använda kamera som kopplas till en PCoch VILL kunna bligga med mobil eller IPad så tar jag en paus. Om jag börjar igen kommer jag att kalla den bloggen för Knitbyme... Eller nåt o kontaktar då er som jag vet följt mig. För er som vill veta vad jag gör ska jag ev bli mer mer Ravelry där jag heter samma som denna blogg. Vill du nå mig finns jag på carinadencker@yahoo.co.uk Jag finns även på FB:Carina Dencker Ha det gott alla så ses vi IRL eller URL

2 kommentarer:

  1. Rätt Carina, lägg tiden på att sticka istället. Med FB och Ravelry och hela baletten kommer man ju aldrig från datorn :-)
    Iréne

    SvaraRadera
  2. Ok då får jag följa dig i verkliga livet
    Ha det så bra

    vi hörs '

    SvaraRadera