torsdag 5 juli 2012

Lite semestergnäll

Vaknade med huvudvärk vilket till viss del spolierade mina planer för dagen. Fick ringa återbud till de två jag bestämt träff med vilket inte alls var roligt även om sånt händer. Idag är det redan halvtid i semestertiden för mig och jag har såååå mycket mer i huvet jag skulle vilja fått gjort! Naturligtvis kan detta göras när som helst men jag hade ju planerat! Just dessa båda veckor visste jag att jag dessutom skulle vara ensam ledig hemma o var ju samtidigt lite orolig över hur det skulle vara. Nu är den tiden redan över. Ibland kan jag få lite panik när jag märker att min tid bara försvinner och glömmer att ibland stanna upp i nuet. Som just nu: sittandes på min soliga balkong, blogga, titta lite på min nya Signature sticka med egwt monogram o bara njuta av ytterligare en faktiskt rätt underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar