fredag 13 juli 2012

Snart....

Närmare bestämt på söndag åker vi till Stockholm. Nu har jag redan haft tre veckors semester o i stort sätt har inga varit strandvänliga för mig. Efter min otroliga viktnedgång fryser jag så fort som det inte är 25 grader alternativt soldag utan blåst. Skitjobbigt är det faktiskt så jag har faktiskt lite ångest över detta! Och jag använder inte ordet ångest som slentrianord. Så det så! :-) Just möjligheten att kunna åka till havet en dag eller Lundbybadet som har ett bra utebad har gått åt pipsvängen. Däremot var det underbart väder min första onsdag på ledigheten när jag ju var i Varberg! Men nu ska Stockholm intas av familjen i fyra dygn. Stockholmskort har vi skaffat så nu är alla museer, Gröna Lund, SL-tåg mm öppna för oss. Och en stickning ska med förståss. Det är ju totalt ca 9 timmar tåg med dessutom bra lyssnarbok i lurarna. Bara jag kan komma på hur jag kan få in bilder oxå via I-paden så kanske det kan bli ett litet reportage på vägen! Garnaffärtitt blir det oxå o då bl a "Hamiltons" Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar