tisdag 22 december 2015

Snart jul här med


Idag har en fantastiskt väldoftande gran flyttat in som köpts på Coop i Sanna av alla ställen. Jag har varit på utflykt idag med maken som chaufför som vanligt o då till sjukgymnasten på Frölunda äntligen o fick där ur mig lite frustration då det visade sig att de glömt kalla till träff. Jag fick med mig ett nytt träningsprogram hem o eftersom allt går så bra räcker det med träning 2 ggr/dag istället för 4. Jippie vad tid jag nu får över 😆. Sen var det dags för blodprov på Reumatologen o detta resulterade i att jag äntligen kan börja ta den spec. medicin jag haft uppehåll med så länge. 👍 Så nu kanske den värken minskar oxå!   Maken har lagt in "sin"goaste strömming o sill så nu är det mesta klart matmässigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar