lördag 23 januari 2010

egen tid

Idag har jag (äntligen) tid för att bara vara. Mannen har gått till jobbet o sonen till sin klubb o sen kalas. Är själv till ca 5 tiden. Skall bara vara. Blogga, kolla ravelry där jag anmäler mig till olympics för att äntligen komma igång med Dalslandsvanten vars mudd är lite udda för mig som trots allt kan en hel del olika stickningsgrejer. Men vänta bara.
I morgon ska jag på ett hederligt gammal/nytt plastparty o skall kolla nätupplagan för tupperware eftersom glc slarvat bort ett lock för oss. Tvflerpen hittade vi till slut inlindad i en matta i en egen låda men lock till kaffebryggaren är helt väck samt lock till en jättestor bullåda från sagda företag är helt borta. Naturligtvis får vi ersättning både för dessa saker samt en skänk som de repat. Den sistnämnda har minst 100 år på nacken så den ska till en konservator-på deras bekostnad. Så kan det gå om man inte packar själv... Nu skall jag ut på ravelry igen som I tjatar på att jag ska kolla oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar