torsdag 21 januari 2010

För allas trevnad -o min stolthet. Fniss

Här till vänster vårat nya underbara kök. Innan renoveringen fanns det en vägg mellan matplats o kök. Visst är det fint.

















FÅR JAG PRESENTERA I TUR O ORDNING;
LEO FÖDD CA -06 SAMT










OSIRIS FÖDD -09
BÅDA HANKATTER KASTRERADE, VACCINERADE O CHIPADE FRÅN RÅMOSSENS KATTHEM UTANFÖR ALINGSÅS.





Leo kan man göra nästan vad som helst med o han sover vid våra fötter på natten. Vilar man med en filt på sig på dagen lägger han sig ovanpå den i knävecket. Osiris är en lite försiktig herre fortfarande men även han sover vid antingen våra eller Adams fötter på nätterna. På dagarna kan man hitta dom båda i våran stora dubbelsäng o då gärna en bit i från varandra men ändå nära.


Och...
Stickningen o virkningen går oxå framåt. Har börjat ¨på den andra av ett par pärlmuddar. Kan ngn påminna mig om att jag inte ska ta på mig jobb för andra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar