lördag 2 januari 2010

kontrollerat kaos

Nu börjar vi äntligen komma i ordning. Vårt underbara nya kök är ordentligt invigt i dag med brödbak till träffen hos L i morgon.
Mitt alldeles underbara stora vitrinskåp är nu fyllt till kanske 80% om man knör med garn o böcker mm. Bilder kommer snart med min (nåja familjens) nya kamera. Samma som Stickfrossa har som ju tar jättefina bilder. Det som irriterar mig mycket är att tekniska manualer i dag ligger på dvdskivor. Jag måste alltså ha datorn på bredvid när jag försöker ´lära mig kameran. Löjligt. Mycket lättare att bläddra i en bok. Men jag kan ju skriva ut.......
Jag håller på att sticka ihop ärmar o kropp till en röd tröja man kan läsa om längre tillbaka här i bloggen. Snart så. God fortsättning.

Just det ja. På måndag ska familjen o T åka o titta på två vuxna katter som kanske ska kunna trivas här. Den ena som föreslagits är stor, svart med vit panna o haka o heter Leo. Den andra är orange o har inget namn ännu. Ca tre resp 1 år. Gosigt!

1 kommentar:

  1. Inget namn - ett helt år gammal och har inget namn stackars liten hoppas ni hittar varandra så att han får ett namn och blir lite ompysslad.

    SvaraRadera