lördag 25 juni 2011

Någon annans tävling.

Den här tävlingen vill jag vill jag vinna. Grönt är verkligen en av mina favvofärger!


Här hittar ni Onika som har kommit med iden.


Dagens frukost bestod av 2 dl lättmjölk. Mellanmål lika mycket juise samt lunchen var 2 dl lättyoughurt. Däremellan ca 1 dl vatten per timme. Så här kan det se ut tills på tisdag då jag äntligen får börja tugga mat. Dvs Et halvt till ett helt knäckebröd med ex leverpastej på samt GRÖNSAK O FRUKT!

SDessutom får jag börja äta malt köttfärs, fiskgratäng, fiskbukker, kalvbullar mm utan bitar. Bara maten går att mosa så.


Vad gäller stickningen har jag inte haft tillräcklig koncentration till detta så jag får ta upp en halv strumpa jag stickade på, på avdelningen. Men jag kommer i kapp mig. Jag kanske bkir en sån som K som promenerar o stickar samtidigt????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar