torsdag 9 juni 2011

Tråkstickning, inköp mm



Detta är ju INTE jag men kolla in klänningen! Tänk bort rutorna samt en klänning i blåbäfärgr samt en i färgen lavenderEftersomjag är lite längre än modellen så går den inte så nära golvet.


Klänningarna är köpta från Kläddilin.se. Underbara. Jag upptäckte märket när jag köpte mig en tunika på karmagarn i vintras.

När jag sen går ner i vikt så kan jag dels göra infragningar med små spännen o med isydda band , eller nåt.





Denna drops kofta har jag ju nu försökt göra färdig hur länge som helst. 100-5 . Till framstyckena så blir det som jag hade foto på tidigare. Men fy vad tråkigt det är nu o alltid är, tycker jag.


För övrigt har jag tappat rösten så mycket så jag haft kontorstjänst idag eller rätare sagt halva dagen.

En receptionist som tappat rösten. Hur bra är det på en skala???

Men i morgon hoppas jag att halsen är bättre. Jag som faktiskt inte har bacillskräck är väldigt orolig för att bli sjuk nu 10 dagar innan operationen. Det får inte ske!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar