onsdag 1 juni 2011

Sen sist.



Vänster framstycke till min kofta. Ärmar o bakstycke är vita







Nellie här nere ska till Östra Sjukhuset.










Idag satt eller snarare gick jag runt mellan olika personal som dietist, kirurg sjuksköterskor o narkosläkare. Fick väskan full med infopapper o skrev på minst lika mycket. Det var jag o tre andra kvinnor som var i en grupp. Hos dietisten var vi tillsammans men i övrigt ensamma vilket ju är bra. Fyra timmar i sträck o jag som hade med mig stickningen hann nog bara två varv tror jag. Full fart o nu är det igång.
I morgon åkernson o maken o jag till The Reef i Fredrikshamn o sen from söndag är det Apotekets soppor som gäller. O borttagning av ytterligare en medicin. Tur att det inte är så långt kvar. fortsättning följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar