måndag 27 juni 2011

Sommar

Jag fick ta bort en bild för sonen ville inte vara med just på-bild
En av barnen på bryggan hade fullt upp som musselsamlare till krabbfiskarna. I går kväll sonen o maken tog årets första dopp var det någon som sa 18 grader men det var nog för att vara snäll. Sanningen hade varit 16, fick vi reda på i dag men FRISKT var det i alla fall.
Eftersom jag inte får bada på ett tag än så satt jag o hejade på bara.
I dag är sista dag med enbart dryck till morgon middag o kväll. I morgon får jag börja med vanlig mat. Ex potatis, köttfärs i alla former o fisk...Vad jag ska njuta!
Maken jobbar dygn o fy vad långsamt det är även om sonen tar hand om mig. Jag mår fortfarande inte jättefräscht. Känns som efter en utdragen förlossning med påföljande magsjuka. Magen gör inte så ont men den totala mattheten som gör diskningen till en träningsrunda med efterföljande svettning hade jag gärna varit utan. Tur att jag är sjukskriven.
Stickningen har jag inte tittat på ens men den är med. Samma gamla strumpa jag fick repa upp på.
Vi har ca en kvart "hemifrån". Nåja normal gång kanske 10 min. förresten så sitter byxorna lösare...Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar